ajj!

idag var jag i skolan tills halv tre, väärldens tråkigaste dag. Typ alla tråkiga lektioner som matte, no, so, engelska. Men sista lektionen var chill för vår lärare läste bara igenom några mål. Jag åkte hem men hann bara rosta en macka innan mamma kom så fick slänga mackan. Då var det tandläkaren i en timme! där tog hon ut gummibanden och satt i en tandställning i tänderna längst bak i munnen. Det gjorde inte ont men det var ju inte klart där. Sen satte dom en jävla stålpinne i gommen så jag kan inte äta för maten fastar och det skär på tungan -.-
så fick typ proppa i mej maten, hur äckligt som helst blev det mamma har iaf bakat lussebullar till mej som jag ska ha imon i skolan så vi ska kolla film på engelskan (a'
men nu kn ja inte skriva mer, pratar me nathalie i telefon och kan inte skriva sammtidigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0